Tråden er låst

Bordsav på batteri købes

Jeg søger en brugt bordrundsav til et hobbyværksted. Helst på batteri. Må gerne have brugsspor men skal kunne køre ordentligt og save lige.

Foretrukne mærker: Milwuakee, Bosch, DeWalt og Makita.

Jeg foretrækker afhentning i København N, men jeg kører gerne længere.

Skriv gerne, hvis I har noget. Jeg er meget interesseret.

Jeg er lidt usikker på, hvad sådan noget koster brugt. Hvor langt kommer man med 1000-1500,-?
Jeg søger en brugt bordrundsav til et... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Trådstarter skriver at det er til et hobbyværksted. så det er næppe vigtigt at den er let. En tung bordrundsav, er et bedre værktøj, end en meget let.
Mange tak for svar igen. Det er virkelig en stor hjælp. Hvis jeg skal indføre jer yderligere i min situation, har jeg ikke så meget andet end et lille loftsrum på Nørrebro til mit hobbyværksted, og derfor vil en bordsav på 62 kilo simpelthen være for stor (og tung). Det er nok derfor, at jeg som udgangspunkt har tænkt batteri-bordsav.

Mange tak for rådet @GodeVen. Det giver mening, at de tunge er bedre. Bare den kan bæres op på 5. sal, så skal det nok gå.
Jeg har ELU flipsav og ditto kapgering sav i hobbyrummet, Begge rimelige stationære, pga. vægten - til små opgaver i 'felten' bruger jeg en renoveret/nylakeret bord/kap sav fra Stayer, jeg fandt på genbrugspladsen. Vægt 15kg, standart 10" klinge med Ø30mm hul, fin til rigtig mange ting, og rigelig power Net foto.

https://www.harald-nyborg.dk/skil-bordrundsav-1340-2000w
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis