hvis og hvis stjålet

jeg har renoveret min båd TEMMELIGT meget og den har kostet mig en del. Men hvad nu hvis min båd en dag bliver stjålet, hvilke chancer er der for at få den tilbage, hvilken indsats kan man forvente fra diverse indstanser rundt om i landet yder hvis der overhovedet er nogle der kigger efter min båd ?. Ydermere, er der nogle der har gode forslag til hvordan man bedst sikrer sig mod tyveri af både. BÅDE udstyrs mæssigt og hele båden... hvad gør i andre ?

Balle
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tag båden med hjem hvis det er muligt !!

MVH Njord
skal det forstås således at der ikke gøres moget når man melder sin båd stålet. Det er da for dårligt.

Balle
Jeg kan godt følge de bådejere der er lidt underforsikrede, da man hurtigt har istandsat båden for yderligere 50.000 kr. Men jeg har installeret et navigationsovervågningssystem, dvs. er der indbrud i båden, en dør eller motorrumslem åbnes, indkommer der en alarm via sms på mobiltlf. med bådens position, sejler den, kan den overvåges via internettet, og når politi og andre ønsker det, kan jeg sende en SMS og slukke for motoren, ca pris installeret under 10000 kr.
Bådejere kan ringe til mig, og få oplyst forhandler tlf 65994890
Hilsen Erik smile
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis