Afbryder for langt ude, kreativ forslag søges :-)

I forbindelse med nyt køkken er der sket en opmålingsfejl. 
Der er forsvundet 18 mm. og dvs vil sige at indbygget ovn har problemer med at åbne ved endevæg og komme forbi stikkontakt da der kun er 9mm.

Selv en lysdæmper son en den mest flade model jeg har set vil være for langt ude.

Ja, man kan flytte hele kontakten væk fra området. Men væggen står total totalt nypudset og malet. Der skal ikke tapet op. 

Hvad gør man?
- er ude i om man skal skubbe underlaget 10mm længer ind i væggen og så lave en "voldgrav" rundt om .

Men andre forslag ? 

OBS ikke mig der har stået for opmålingen, montering eller pudsning af væg. 

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Et billede ville hjælpe..
Kan du ikke bare sløjfe stikkontakten, det vil jo alligevel være noget bøvl at bruge den, når stikket skal ud for at du kan åbne ovnen...

Vi prøver igen, i morgen --
Kan du ikke undersænke dåsen ?

Jeg har et udtag hvor der er sat fliser udeomkring - så den flugter med det yderste af fliserne, og er helt plan med væggen.
Lige et par foto med

Flyt ​stikket om på den anden side af muren, det er nemt lavet, og når det hele er nypudset/malet kan du nemt lave en "usynlig" lukning af hullet...

Vi prøver igen, i morgen --
Nok også der jeg er :-) 

Annonce
Kan det lade sig gøre at rykke arrangementet lidt ud fra væggen og dække mellemrummet med en liste til afdækning?

/BOFH 

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Hvis der er forsvundet 18mm er det vel en opmålingsfejl, eller montage fejl, og så må det pågældende firma løse opgaven? Normalt sætter man heller ikke køkkenelementer så tæt på en væg, vil sige man som minimum sætter en plade på i korpusfarve på 16mm afstand i til væg - kan det rykkes det hele?
Desværre et lille køkken, så alle mm er udnyttet og der kan ikke rykkes. 
Der var forventet et svind på 5-7 mm da der også er blevet spartle en smule op. Men ikke 18 mm. 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger.
Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også