grafikkort til lenovo e32 pc

står med en lenovo E32 pc 
den 
har flg 

intel i7 4770 3.40 ghz
16 gb ram
256gb ssd

der er flg porte pci express 16/4/1 

hvad skærmkort kan anbefales til denne når den skal bruges sammen med et dji action 4 kamera som kan levere optil 4k kvalitet ?

hvilke ting skal man se efter også ifh til valg af en skærm der også understøtter grafikkortet 

hvad betydning har hz tallet at de ligger fra 60-fx 120 hz på skærmen 

10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nærmest alle grafikkort virker til dit formål - jeg ville købe et 1650 GTX i den blå avis til ca. 400-500 kr. f.eks. https://www.dba.dk/gtx-1650-4-gb-ram-perfekt/id-1118200451/

Om det er 60 eller 120 Hz betyder ikke noget når det er DJI action. At vise video kræver ikke noget nuomdage.

Hvis du har en nyere bærbar - noget der er mindre end 3-4 år gammelt - kan du også bruge det sammen med et HDMI kabel til TV'et/skærmen.

Hvis du også vil spare på strømregningen så køber du en 2-3 år gammel brugt PC til 1000 kr - så får du også en større SSD.
Pas på hvis det er den lille model pc, så passer almindelige store grafikkort nok ikke, da de er fysisk for store. 

Hvorfor er det nødvendigt med dedikeret grafikkort? Har du testet den som den er nu? 

Den processor du nævner har integreret intel hd4600 grafik, som en Google søgning umiddelbart siger understøtter 4k.

"Det er kun et spørgsmål om at finde en hammer der er stor nok"
 der er disse stik bagpå, udover seriel og usb 

jetdirect skrev den 29-10-2024 14:26:05

Der er ingen dvi eller alm vga stik bagpå eller hdmi stik

Hvad mener du?

GodeVen skrev den 29-10-2024 14:33:31

jetdirect skrev den 29-10-2024 14:26:05

Der er ingen dvi eller alm vga stik bagpå eller hdmi stik

Hvad mener du?

bagpå maskinen, der er nu vedhæftet et billed. Det er en pc jeg har overtaget så der har ikke været liv i den men der var taget et kort ud af den da en skinne bagpå manglede

Annonce
Bundkortet har 2 display port indgange til skærme. 
Det er de 2 nederste i midten som lidt ligner HDMI.
Det er en nyere standard. 

"Det er kun et spørgsmål om at finde en hammer der er stor nok"
Der er VGA og to DisplayPort. Hvis din monitor har noget af det, starter du der.
tak for svar, det får jeg lige tjekket om skærmen har dette, den kører lige nu med et hdmi kabel, det at maskinen kan afspille 4k udfra cpu understøtter dette, hvordan vel det køre hvis man redigerer en video med den
nu har jeg lige kigget i kassen der var gemt godt væk og der lå nogle kabler til skærmen som  der passer i stikket på maskinen  

​så prøver og får lagt en windows på disken 

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis