Hej derude.
I sommers er min Kospel gennemløbsvandvarmer slået fra. Jeg har skiftet sikringer for en sikkersheds skyld.
Den er helt død. Ingen jeg ringer til en elektriker vil jeg høre om der er en “genstartsknap” eller andre fif.
Jeg har ingen ide om hvad der kan være hændt. Men nogle andre sikringer var sprunget men ikke til denne (til min vaskemaskine som på panel har egen sikringsgruppe.
Kan det være et varmt hus? Tordenvejr?