Maling på flamingo

Hejsa i kloge mennesker

Jeg vil gerne lave en indækningskasse i flamingo som jeg bare ville lime fast på loftet. så jeg sparer for at lave skelet og så plader. Men jeg er i tvivl om hvordan man får en helt almindelig flamingoplade til at have samme glatte udtryk som en væg.

Hvis jeg bruger akryl maling kommer man til at se de huller der nu er på flamingoen, eller skal man bruge en form for spartel og så male? I så fald hvad for noget spartel og maling skal jeg så bruge?
og skal jeg sande spartlen og grunder på?? Er så i tvivl.

På forhånd, tusind tak for hjælpen.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det bliver noget klamp der er dømt til at revne i alle samlinger og det er håbløst at spartle på noget der ikke er fast.. Hvorfor ikke bare lime fibergips på?

Selvbygger med stort S. 
Hvis det er ifb. isolering, er det mig bekendt ikke lovligt, da flamingo udvikler giftig røg ved brand. 
Det skal være nedstøbt i beton.

Hvis det er behov for isolering, kunne du måske bruge en varmvægsplade?

Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

Velkommen på siden 
Uden ellers at tage stilling til projektet, kunne du nok opnå en flot overflade ved at beklæde med glasfilt..

Vi prøver igen, i morgen --
cdp skrev den 19-10-2024 19:29:11

Hvis det er ifb. isolering, er det mig bekendt ikke lovligt, da flamingo udvikler giftig røg ved brand.
Det skal være nedstøbt i beton.

Det er udelukkende til æstetiske årsager, lidt ligesom stuklister som er dekorativt, skal boksen lavet af flamingo bare hjælpe med skjule noget der ikke er vigtigt

je_ns skrev den 19-10-2024 21:13:58

Velkommen på siden 
Uden ellers at tage stilling til projektet, kunne du nok opnå en flot overflade ved at beklæde med glasfilt..

Tak skal du have, men tænkte bare på en meget hurtig løsning som at male det

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger. 
Få 25% rabat med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også