Hej, vi har egetræs planker i vores køkken. Vi har prøvet lidt af hvert mht. behandling. Man kan bare ikke få det lige så flot lyst som fyr / sæbebehandlet med hvidpigment. Der er stort slid, da der er stor trafik få steder. Det slider. Vi har været i Bauhaus, bare for at lure, de har noget Timberman gulv med en rigtig flot lys og hvidpigmenteret lakering. De vil bare ikke fortælle om, hvordan de har behandlet det / producent. Så spørgsmål til jer LDSere, og gerne med billede. Ege gulv der er helt lysnet, behandlet med lak + noget andet trylleri, hvad har I gjort. Producent, antal lag. Alternativt: en Geo lokation til et sted, hvor forskellige behandlinger er vist på forskellige gulvtyper. Troede egentlig Juncers var mere fremme i skoene hos deres forhandlere.... Bor Roskilde.