Pletter på bordplade

Hej

Jeg har netop fået monteret bordpladen i mit nye badeværelse, og har bemærket der er nogle pletter som er synlige i bestemt belysning. Ligner lidt nogle kalkpletter, men bordpladen er jo helt ny og ubrugt. Der er en 3-4 stykker rundt omkring.

Det er en "Kuma Rector" bordplade købt gennem Kvik. Jeg har igår købt et Care Kit, hvor jeg rensede den grundigt og gav den en "seal", som jeg blev instrueret i. Dette har ikke umiddelbart gjort en forskel.

Mit spørgsmål er, om dette er normalt og noget man bare må acceptere eller om der er tale om en produktionsfejl? Jeg har egentlig allerede skrevet til dem, at jeg ikke er helt tilfreds, men kunne godt tænke mig at høre andre meninger.

God lørdag til jer

Mvh.
Thomas
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Selvom producenten angiver vasken som kemikalifast osv, er der delte meninger på T. Pilot. 
Kender ikke materialet, men det lader til de skal vedlige holdes langt mere, som ex. de gl. porcelæns vaske.
Kommentarer fra T. Pilot. 

cdp skrev den 12-10-2024 20:02:41

Selvom producenten angiver vasken som kemikalifast osv, er der delte meninger på T. Pilot. 
Kender ikke materialet, men det lader til de skal vedlige holdes langt mere, som ex. de gl. porcelæns vaske.
Kommentarer fra T. Pilot. 

Ja det har jeg godt nok også læst efterfølgende, men havde dog håbet den ville være i perfekt stand til at starte med. 

Lav en reklamation til Kvik, så sender Kuma en servicemontør forbi.
Det kunne ligne at den ikke er slebet ordentlig inden den forlod fabrikken.
Materialet er sådanset godt, men det oversælges ofte.
Kalk og almindelig skidt, er super nemt at fjerne. Små ridser kan "slibes" væk med melaminsvamp, men ​makeup, cremer og stærk farvende ting, er meget svære at fjerne igen, og især hvis man ikke får den vedligeholdt med plejemidlet
GDS-manden skrev den 13-10-2024 12:45:32

Kalk og almindelig skidt, er super nemt at fjerne. Små ridser kan "slibes" væk med melaminsvamp, men makeup, cremer og stærk farvende ting, er meget svære at fjerne igen, og især hvis man ikke får den vedligeholdt med plejemidlet

Tak for svaret. Jeg har skrevet til både Kvik og Kuma og vedhæftet billede af pletterne, så havde også håbet de måske kunne sende en ud og kigge på den, som du skriver.

Hvis den havde været et par år gammel, ville jeg ikke have gjort mere ved det, men synes bare en helt ny bordplade burde være helt fejlfri.
ThomasRasmussen skrev den 13-10-2024 14:14:59

Kalk og almindelig skidt, er super nemt at fjerne. Små ridser kan "slibes" væk med melaminsvamp, men makeup, cremer og stærk farvende ting, er meget svære at fjerne igen, og især hvis man ikke får den vedligeholdt med plejemidlet

Tak for svaret. Jeg har skrevet til både Kvik og Kuma og vedhæftet billede af pletterne, så havde også håbet de måske kunne sende en ud og kigge på den, som du skriver.

Hvis den havde været et par år gammel, ville jeg ikke have gjort mere ved det, men synes bare en helt ny bordplade burde være helt fejlfri.

Har hhv. Kvik og Kuma afvist reklamationen?

GDS-manden skrev den 13-10-2024 15:41:38

ThomasRasmussen skrev den 13-10-2024 14:14:59

Har hhv. Kvik og Kuma afvist reklamationen?

Jeg har først skrevet til dem igår, så har ikke hørt noget endnu. Jeg regner med at ringe til dem i morgen, hvis ikke jeg hører noget, eller køre ud til butikken, bor tæt på.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis