Pris paa fundament

Jeg går med planer om tilbygning!

Jeg vil spørge om der er nogen der kan give mig en ide om hvor meget det koster for at få en entrepernør eller mure til at lave mit fundament. Jeg mener med regning og moms og det hele.

Fundamentet skal vaere 825 * 450 cm.
Det skal vaere 125 cm over tærræn. Der skal vaere foerste sal, med murede gavl og tegl på taget. Rygningen kommer til at vaere 855 cm over tærræn.
Jeg går ikke ud fra at det skal isoleres, da der skal være krybekælder

Jeg er bare intereseret i at vide hvor meget sådan ca. jeg skal regne med, da jeg ikke har nogen ide om overhovedet hvad sådan noget koster.

SørenF
Jeg går med planer om tilbygning! Jeg vil... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej!

Jeg er igang med en mindre opgave omkring fundamenter og terrændæk. Er der noger der kan fortælle mig, om fundamenter plejer at være armeret eller er det bare beton der støbes?? Hvordan finder man størrelsen af fundamenttværsnittet ?

Tak for hjælpen.
Hej.
Når du har støbt sokklen (90 cm dyb) og sat et lag lecasten,murpap og væg, graver du ud inde i "huset", så isolerer du med flamingo eller andet.
ovenpå lægger du dampspærre (tyndt plastic), og så sætter du "rionet" (armeringsnet) på nogle fødder. Så kan du støbe ovenpå.. jeg støbte 10 cm. Du kan købe rionet og fødder i byggemarkeder.

God fornøjelse

Nina.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis