V-spoilers. erfaring og pris

Jeg så på tv kanalen Dk4´s program MotorTV et indslag om V-spoilers.
Jeg ved godt at programmet er betalt af annoncørene, men blev alligevel lidt nysgerrig.

Produktet skulle ændre slipvinden fra bilen og give en bedre kørselsøkonomi og man slap for de kronisk beskidte bagruder på bilerne.

Reklamefis tænkte jeg, men i dag så jeg en Ford Transit, hvor dimserne var monteret og bagenden var ihvertfald noget renere en sædvanlig på sådan et køretøj.

Er der der nogen der har erfaring med det ? og hvad er prisen for det ?

Har undersøgt lidt på nettet, men har ikke fundet noget svar.

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu er jeg ikke gammel nok til at se DK4 så jeg var lige nødt til at google😁

Jeg kan ikke på nogen måde forestille mig bilfabrikanterne ikke selv monterede noget lignende på alle nye biler hvis det havde fungeret da brændstofforbruget er en kæmpe konkurrenceparameter.
Samtidig har jeg svært ved at se hvordan en vortex du selv placerer på siden af bilen, og derved kan komme et vilkårligt sted vil hjælpe på mængden af drag fartvinden skaber.

Selvbygger med stort S. 
Nu er DK4 faktisk en udemærket kanal. Mange gode programmer om steder og mennesker, set på en anden måde. 

Nu skal man jo lige finde ideen før den kan bruges. F.eks bulbstævnen på skibe der blev "opfundet" ved en tilfældighed da filmdykkeren Cousteau skulle bruge et sted at fotografere foran på skibet Calypso.

Men: Er der der nogen der har erfaring med det ? og hvad er prisen for det ?

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
Nu må jeg bede om Ordet , jeg har Købt V spoiler og sat dem på min Campingvogn, kørt en tur gennem Tyskland , og mødt det store lastbiler, det gav før i tiden nogle slemme ryk i campingvognen,,, men men nu flyder det hele jævnt og roligt, jeg må sige til de negative her, jeg er dybt forbavset over hvor roligt mit 12 meter lange vogntog nu er blevet, der nok dem der jo siger , hvorfor har bil fabrikerne ikke sat v Spoiler på alle biler,,, men der er jo en ny opfindelse, og nye ting bliver tit ikke taget godt imod , af Kloge Åger men jeg er en kvinde uden forstand på biler , jeg oplever bare en helt utrolig forskel SÅ jeg tror på dem, de hjælper , og man kan jo ikke bare sige det er skit NÅ man ikke har prøvet.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis