Indvendig isolering af badeværelsesvæg

Hi med jer....
Renovering af gammelt badeværelse. Ydervæg, massiv, form for beton (træbeton). Forrige ejer have flier over hele væggen og de bliver kolde om vinteren.
Er ved at renovere badeværelset og vil høre forslag til håndtering til isolering af væggen.
Den rigtige løsning er udvendig isolering - og det kommer nok til at ske med tiden, men ikke pt.
Andre rum I huset har fået Multipur indvendigt og det virker fint - ca 50 mm og disse vægge er varme.

Ydervæggen i badeværelset er ca 2m lang. der vil være bruseniche på ca 90 cm.

Hvad er jeres erfaringer ?
-Multipur duer vel ikke i bruseniche/vådzoner ?
-Lever med den kolde væg til udvendig isolering er gjort ?
- Kooltherm K17 Isoleret Gipsplade ? Eller ​giver det kondens ?
- eller hvad ?

/Jørn
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Morten.
Ikke noget. Satser på udvendig isolering i løbet af sommeren. 
Gasbeton eller hvad man nu kalder det kan fint bruges i vådzoner, bare man bruger en vådrumsmembran.

Vi prøver igen, i morgen --
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger. 
Få 25% rabat med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også