Hi med jer....
Renovering af gammelt badeværelse. Ydervæg, massiv, form for beton (træbeton). Forrige ejer have flier over hele væggen og de bliver kolde om vinteren.
Er ved at renovere badeværelset og vil høre forslag til håndtering til isolering af væggen.
Den rigtige løsning er udvendig isolering - og det kommer nok til at ske med tiden, men ikke pt.
Andre rum I huset har fået Multipur indvendigt og det virker fint - ca 50 mm og disse vægge er varme.
Ydervæggen i badeværelset er ca 2m lang. der vil være bruseniche på ca 90 cm.
Hvad er jeres erfaringer ?
-Multipur duer vel ikke i bruseniche/vådzoner ?
-Lever med den kolde væg til udvendig isolering er gjort ?
- Kooltherm K17 Isoleret Gipsplade ? Eller giver det kondens ?
- eller hvad ?
/Jørn