Buskrydder ryster ekstremt.

Jeg har denne 43 cc Buskrydder fra Jem og fix. 

https://www.jemogfix.dk/buskryddergraestrimmer-43cc-benzin-garden/2110/9059359/?utm_content=nonbrand&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwo8S3BhDeARIsAFRmkONUA_e4VSUYw_xZBluU8nFtvrArqjWUEA2tAvoug8LGoLuDii5WG0caApU5EALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Jeg har i sidste uge ramt en sten, og dermed gik bladet i stykker, og den roterende ikke længere, når du gav motoren gas.

Jeg har skiftet klinge på den, men hver gang jeg tænder og giver nogle omdrejninger begynder den og ryste ekstremt, og gearkasse hoved rotere, og man kan igen ikke få motoren til at rotere klingen

Er det ny gearkassehoved eller aksel? 
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan sikkert adskille vinkel gear fra aksel røret. Med det adskilt er det nemt at konstatere om drevet er skadet eller akslens indgreb heri er revet over. At den ryster tyder på noget er slået skævt eller ubalance et sted. Akslen ender oppe i en slyngkobling under motoren, så der er et vist moment herfra, som ikke bare stopper for en sten. Derfor er der en sandsynlighed for at aksel enden ved gearet er skadet.

Ja du må have den skilt ad.
Desværre er det nok ikke til at få reservedele til sådan en, og selv om det kunne lade sig gøre kunne det nok nemt nærme sig de 1000 kr en ny maskine koster..

Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis