Kan ikke skille håndtaget ad på min højtryksrenser

Jeg har en lille Nilfisk højtryksrenser. Lige nu sidder den alm. spuleddims på. Jeg skal have slangen til at rense afløb på, og kan simpelthen ikke dreje spuledimsen af. Hvad har jeg overset? Har slukket for vandet.

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
      Normalt skal spulerøret adskilles midt på, for at tilslutte kloakspuleren, er det det du ikke kan?
   Den kan godt sidde ret fast, den skal presses ind, før den kan drejes rundt..
Har man fået den drejet lidt fri, kan man ofte få den løs ved at tænde renseren, så får trykket den til at komme ud, når man aktivere håndtaget.
Det er en god ide, at give den lidt silikonefedt, eller spray når den skal samles, så er den nemmere at adskille næste gang..

Vi prøver igen, i morgen --
Tak, jeg har fået den drejet rundt, men den vil ikke af, prøver at tænde for den,-og husker at smøre når det lykkes :-)

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

Det lykkedes, håndtaget fløj et par meter :-) Den skal helt sikkert smøres, det var også dødbesværligt at få renseslangen monteret. Nu skal jeg så til det sjove,-kloakken er tilstoppet ca 5 m efter toilettet :-)

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis