Opbevaringskasser til hobby ting

Hej.
Jeg vil udskifte alle mine papkasser (som oprindeligt er beregnet til  A4 størrelse kopipapir) - til plastkasser. 
Skægkræ gemmer sig i papkasser så de skal afskaffes. 
Jeg har købt 15 plastkasser i Harald Nyborg, for 25kr stykket. De er bare så bløde. 
Jeg tror de skal bruges til opbevaring af tøj, sko, håndklæder og  ikke til tungere dimser, lidt småt værktøj, kabler, loddestation osv  
Et låg er lige faldet ned fra sofabord og ned på et blødt tæppe, ca 50 cm højde og hjørnet af låget er knækket af. 
Jeg er lidt bange for at fylde dem op, hvis bunden ikke kan holde til det. Eller låget, hvis man stabler for højt. 
Findes der ikke lidt stærkere kasser, med tæt låg og uden huller til håndtag?

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Personligt foretrækker jeg euro-kasser og deres modul -ikke så meget til europaller, men at 2 30*40 kasser kan placeres over en 40*60 kasse. Men de er ikke billige. Her 2 Bauhaus har på tilbud for tiden - men de har mange andre størrelse og fås også andre steder.

https://www.bauhaus.dk/bolig/opbevaring/plastkasser/eurokasser?gad_source=1&is_campaign=1&product_list_order=price&producttype=Eurokasser&gclid=Cj0KCQjwurS3BhCGARIsADdUH53Rhfw0jbZHrr17d9H7UraOp6-sDizsRADcwRHTqnq143rO3MIC6rMaAo0UEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Tak. 
Stivheden er sikkert ok, men der huller til håndtag. Jeg vil gerne have en lukket kasse. 
Jeg ville bruge de kasser du har og så lave en form for hylder til dem, så de ikke vælter og du kun har 2 stablet oven på hinanden. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Godt tiltag mod skægkræ! Væk med så meget organisk som muligt. Luk al kolonialvarer i lufttæt dåse. Hold skufferne rene og al emballage ude af huset. Og så ellers rengøring. Støvsuge langs alle sprækker og andre gemmesteder. Silvan har klisterfælder som kan give en indikator på hvor slemt det er, men ellers er en skadedyrsbekæmper der ligger pasta-gift ud langs fodlisterne meget meget effektivt. Og så ellers hold ved lige med rengøring og opmærksomhed på emballage.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis