HJÆLP til låger

Jeg står og skal sætte låger på en rumdeler. Hvordan skal jeg gøre? hvilken træplade skal jeg bruge? kan man bruge en træfiberplade? og hvilken hængsler skal jeg bruge??
Please hjælp en kvinde i nød...

Længden på rumdeleren er 145 cm
Højden er 73 cm
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
I forvejen sidder der faste beklædninger " inside" - dvs. lågerne også skal være indenfor rammen.
Reolen er sikkert lavet i mdf plade og det kan lågerne også laves i. Mdf er et nemt materiale både hvad angår udskæring, slibning og maling. Hvis du i stedet bruger en god melamin, skal der påregnes godt skære værktøj og efterfølgende foliering af kanterne. Denne løsning vil matche bedst. Hængsler ville jeg bruge 2 stk. af bladtypen, men igen skjulte køkken hængsler vil ikke være synlige når lågen er lukket. Til gengæld optager de plads indvendig og stiller større krav til montage. Hvilke løsning der fungerer bedst for dig, afhænger af faglige kompetencer.  

Hvad mener du helt præcist med faste beklædninger "inside" allerde?
det er kun meningen der skal være 2 store låger på hele rumdeleren, ikke 8 små :)
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også