Håndvaskarmatur med bruser. Skifte fra bidetbrusehoved til rigtigt brusehoved?

Hejsa folkens!

Jeg er i gang med at lave et meget lille badeværelse, hvor håndvaskarmaturet også skal bruges til brusebad. Jeg har fundet en del modeller med bruser til bidet og vil gerne skifte bidet hovedet med et alm brusehoved. eksempelvis denne model: https://www.lavprisvvs.dk/hansgrohe-rebris-s-110-haandvaskarmatur-krom-1000576261

Mit spørgsmål er: Er det knappen på bidetarmaturet, der stopper vandtrykket? I så fald vil vandet konstant fosse ud at min bruser. Jeg kan nemlig ikke se en omskifter på armaturet.

Jeg håber at der er hjælp at finde.

Mvh
Henrik E
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hejsa!

Tak for dit forslag. Jeg har selv kigget på det armatur, som du foreslår. Det er faktisk den eneste model jeg kan finde, med en rigtig bruser. Men jeg synes ikke om designet og vi vil gerne have armaturet i  mat sort.

Mvh
Henrik
Problemet er nok at bruseren er mest egnet til at vaske mellem et par baller eller tilsvarende steder. Så man kan nok ikke bruge den som almindelig bruser uden at få midterskilning.

Jeg tror at det er en speciel slange, der egner sig til at stå med tryk, således at man ikke kan skifte den ud med en almindelig bruseslang. Desuden mangler man hanen.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis