Hej alle sammen.
Jeg er i den situation at jeg har været syg i en del år med uforklarlige symptomer uden at der er nogle der kan forklare hvorfor. Hverken læger eller speciallæger.
For nogle dage siden opdager jeg en lugt (der kommer og går) som jeg opdager kommer inde fra bag en luge hvor jeg har min vandmåler. Åbner så denne luge og ser at der ligger mineraluld og noget der kunne ligne skimmelsvamp men som nok måske bare er støv.
Problemet som jeg ser det er at der er undertryk i min lejlighed og kan mærke at der bliver trukket luft ud i lejligheden fra omme bag lugen når jeg bevæger min hånd rundt omkring lugens yderkanter
Jeg har linket til to billeder. Hvad mener i at dette er? Er det skadeligt at der trækkes luft ind i lejligheden fra dette rum? Kan der være asbest i denne mineraluld eller andet? Lugen er i mit soveværelse og når jeg åbner lugen helt kan man tydeligt se støven komme inde fra rummet hvis man lyser med en lygte.
Jeg tror at rummet er forbundet mellem kælderen og 3 sal men er ikke sikker. Bor selv i stuen. Så derfor ved jeg selvfølgelig ikke hvad der er længere ned og længere oppe.
Beklager hvis jeg er helt forkert på den men er ikke ligefrem ekspert på dette område men tænkte der måske var nogle herinde.
Mange tak!
Link til billeder:
https://postimg.cc/gallery/MzFJxWG