Garage vægge

Jeg overtager snart nybygget hus med opvarmet garage  - gulvet afleveres glatslebet og der kommer så efterfølgende epoxy på, men jeg søger noget "inspiration" til garage væggene idet jeg overtager; "Grovspartlede porebeton vægge" så der skal påregnes noget "finisharbejde" - nogle gode ideer eller er det blot at male?  :) 

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ville vente med at lægge en plan indtil jeg fik syn for sagen. Man kunne måske være heldig at det plant nok til filt og maling uden yderligere arbejde.

/BOFH 

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

BOFH skrev den 17-09-2024 08:25:49

Jeg ville vente med at lægge en plan indtil jeg fik syn for sagen. Man kunne måske være heldig at det plant nok til filt og maling uden yderligere arbejde.

/BOFH 

Filt på væggene i garagen, er det ikke lige i overkanten at gøre så meget ud af garagevæggene?

fase
Det er for at armere overfladen, porebeton er sjældent ordentligt udtørret ved aflevering så det er en indsats for at minimere risiko for revner fremadrettet.

/BOFH 

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på epoxymaling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også