Hej, kan nogen hjælpe? Vi kan simpelt hen ikke få det til at fungere med disse gamle lampeudtag.
Skal kobbertrådene ikke ind i hullerne i de små firkantede rum over skruerne, hvorefter skruerne strammes? Undskyld min komplet amatør-måde at forklare mig på. Kan ellers godt finde ud af at sætte lamper op :)
Kobbertrådene kan simpelt hen ikke presses ind i de 'huller'.
Og hvad med den blå skrue i midten?
På forhånd taknemlige hilsner fra Helle
Ps: Jeg har hugget dette billede fra en tråd fra 2015, jeg håber ikke ejermanden tager det ilde op:)