Halløjsa kære Forum. Det er ni år siden, at jeg forgæves henvendte mig her for et løbende CLARA toilet, som efterhånden ikke vil være kendt af mange. Jeg fik en vvs-mand til at se på det for 9 år siden, han mente ikke der var noget galt. Nu løber det kraftigt, jeg har lukket for vandet til det. De sidste par måneder har der været et ekstraforbrug på over 1 kubikmeter pr måned ----jeg kunne se bølgeskvulp i det!
derfor må jeg nu enten lave det, eller købe et nyt. Det er måske tiltrængt. Jeg har heldigvis et gæstetoilet på 1 sal, som er et ifö , som jeg selv har tætnet for 10 år siden. Det var lidt nemmere at gå til. Det her CLARA må være noget ældgammelt bras, jeg har vist det indvendige på fotos. Er det den lille sorte i bunden eller den store hvide jeg skal have fat i? er der nogen der kender denne her type wc? er det bedre at købe et nyt? ps: jeg er ikke den fingernemme type, hvilket måske fremgår af mit brugernavn....NB da jeg skulle vælge kategori fandt jeg ikke VVS. Men da toilettet er hvidt, og samtidig meget hårdt (udvendig), valgte jeg hårde hvidevarer, det forekom mig logisk. jeg flytter det gerne til rette sted på anmodning. mvh