Hjemmegjort omfugning af mursten - hvad siger I til arbejdet?

Som overskrift siger: Jeg har begivet mig i kast med omfugning af huset med kalkmørtel, og har brug for ærlig og brutal feedback: Er det godt nok til jeg kan give mig i kast med resten af huset, eller skal jeg opgive og få professionelle på sagen?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Synes det ser ok ud men selvfølgelig svært at se hvor glat det er og om det er trykket ordentligt. 

Der er en smule slør jeg selv ville overveje at syre af - men med lidt mere øvelse vil du også blive bedre til at mure rent så det bliver inde i fugerne ;-)

/BOFH 

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Jeg ville hellere spørge om DU synes det er ok. Hvis du ikke helt synes det er godt nok, så få nogen andre til det. Du kommer til at gå og kigge på det hver dag og gå og tænke over om det kunne være blevet lavet beder.

Personligt synes jeg det ser fint ud, med samme kommentar ang. fugeslør.
Så synes jeg måske fugen ser lidt lys/hvid ud. Havde foretrukket mer grå, men det kan jo være bliiedet der snyder.

Bare kald mig BBB 
Hvis du får en anden til at fuge resten, så får det et andet udseende. Hvis hele huset kommer til at se sådan ud, så er det jo det udtryk huset har. 
Du kan afsyre forsigtig allerede et par timer efter fugning. Kør diagonalt ned over fuger, med murerkost. husk at efterskylle med rent vand, 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis