60'er gulsten, nye fuger

Hej, jeg har et 60'er hus med tilbygning. Der er brugt forskellige gule hulsten. Nogle steder er de pænere end andre steder. Der er ca 10mm tilbagetrukkede fuger. Jeg har renset alle sten og fuger med højtryksrenser og husrens.  Jeg ønsker at fugen skal helt ud og lukke til da jeg har haft en masse afskallede sten.  Jeg har prøvet at fuge med en Durapuds 710 i grå, og jeg har prøvet at trække Durapuds på og filtse det efterfølgende. Jeg synes faktisk sidstnævnte blev pænest. Er der bogle der har nogle gode råd , og hvad synes i om det her udseende? 
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det ser rigtig ​flot ud, men er du i tvivl om DuraPuds 710 er velegnet til formålet. Så ring til Alfix kundeservice de har nogle super dygtige folk, som kommer med ​en god vejledning, er min erfaring talte med den for et års tid siden, da jeg var i tvivl om anvendelsen af et af deres produkter.

Vi prøver igen, i morgen --
Jeg synes nemlig også selv at de spiller. Og det mørke går godt sammen med de sorte vinduer og tagrender. De skriver at den kan bruges til tilbagelagte fuger op til 10mm, og kan stå ubehandlet. Jeg har pudset en væg på garagen for nogle år siden , og det står stadig knivskarpt uden alger osv. Tror jeg prøver det her. Tak for input 🙂
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis