Kan det her være skimmel?

Jeg har lige lånt et sommerhus nogle måneder, men undrer, om nogle fugtpletter i badet måske kan være skimmelsvamp? Det er ikke de karakteristiske helt mørke pletter, men hvad er det mon?

Jeg har i øvrigt været syg siden jeg kom her, og tænker det et en tilfældig omgang forkølelse, men her var meget støvet, og jeg måtte gøre grundig rent, og skal give det en omgang mere bag alle møbler mv., og har en fornemmelse af, at her ikke er det bedste indeklima - men kan ikke finde ud af, om det er mig, der tænker for vildt. Det føles blot som om jeg kan mærke på luftvejene, at det ikke virker så sundt her i huset.

Nogle med erfaringer?

Mvh. Christian 
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det ligner skimmelsvamp. Det skal fjernes ved almindelig rengøring. Det findes i enhver brusekabine. Men ved regelmæssig rengøring, kommer det ned på et niveau, hvor det ikke kan ses.

Hvis du er allergisk overfor skimmelsvamp vil du kunne få høfeber-lignende symptomer, hvis koncentrationerne er høje nok. Hvis det er det værste, som du viser på billedet, er det næppe ret mange der vil blive påvirket af det.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis