Isolering eller ej? Dumpappen 69 06-09-2024 02:47 Jeg er igang med at bygge en garage på have fliser.Læste et sted, at når der er uisoleret mod jord, så giver det ikke meget mening at isolere vægge og loft. Så skal jeg skippe isoleringen helt? 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Søren O 7963 7000 06-09-2024 07:07 Selvfølgelig giver det mening at isolere garagen. At der ikke er isoleret mod jord, gør at du får lidt gratis varme fra jorden når det bliver koldt, så du lettere kan holde garagen frostfri. Søren O
je_ns 12981 06-09-2024 08:08 Har en garage med uisoleret betongulv, men med 100 mm isolering i væge og loft.Det fungere fantastisk godt, er frostfri det meste af vinteren ( i perioder med vedvarende frost, kryber frosten dog indendørs) og om sommeren er der dejlig køligt...Jeg har en fugtspærre under betongen, det er ret vigtigt, hvis man ønsker et tørt rum..Jeg har ingen problemer med fugt, værktøjet ruster ikke, og har kun lidt varme på hvis jeg er der ude om vinteren.Bruger den ikke til bilen, kun hvis der skal skrues i den... Vi prøver igen, i morgen --
Dumpappen Trådstarter 69 08-09-2024 12:19 Tak Jens. Det var det jeg havde brug for at høre.Jeg har desværre ikke lag fugtspærre under fliserne. Men jeg vil nok have en varmekilde der kan tændes.