Hej 😀
Jeg har en kælder, som virker lidt fugtig her om sommeren. Der gror også noget svamp agtigt på nogle af væggene, både ydre og indre. Måske er det salpeter udtræk!?
De 2 billeder med den store vækst, er indervæg, det med varmerør er ydervæg med isolering og det sidste er ydervæg uden isolering eller dræn.
De 2 sider af huset er der gravet dræn ned og isoleret, men alligevel kommer der fugt udfordringer!
Dog helt nede ved gulvet!
Jeg ved at vores grundvand står ret højt, måske under en halv meter under kældergulvet, kan det være udfordringen?
Jeg har hørt om noget strøm system der vender ioderne, så fugten skulle gå væk! Virker det?
Skal jeg få gravet alle kældergulve op og isoleret samt gulvvarme?
Har i en god løsning?