HDMI gennem væg

Hej med jer.

Min familie og jeg er lige flyttet i ny lejlighed, og det er sådan at kontoret ligger lige op til vores stue. Og på den væg der skiller kontor og stue, skal vores TV stå i stuen.
Jeg har derfor i tankerne at føre evt. et HDMI kabel gennem væggen, således jeg kan tilkoble computer eller konsol fra kontor, til TV'et i stuen. 

Men hvordan gør jeg dette? ​Jeg er ikke klar over hvad væggen er lavet ​af, men kan fortælle at den er hård og solid. 
Jeg havde selv i tankerne noget med et hul, og så et evt. pænt udtag på ​begge sider for at dække hullet. 

Nok noget ​i stil med ​vedhæftet billede, eller mere diskret. 

Jeg håber ​at i kan hjælpe mig.

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ser super fint ud. Dog er mine tanker at bore et mindre hul. Kun lige så der kan komme et HDMI kabel gennem, evt også ethernet kabel, og så egentlig bare "dække hullet til" med et beslag. Er det muligt?

Det du har linket til kræver et større hul, og da jeg heller ikke selv er super meget handyman, så har jeg slet ikke forstand på større huller, og sådan noget. Det skal være så nemt som muligt.  
Så tror jeg det nemmeste er at bore et hul der er stort nok til at føre kablet igennem, men kønt tror jeg ikke det bliver!

Et "beslag" tror jeg ikke findes i det scenarie. Dit eget billede viser jo netop også en indsats der ligesom det meste andet udstyr til fast installation laves så det passer i vægdåser.

/BOFH 

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis