Støbning af gulv

Hej.
Jeg skal til at støbe et nyt slidlag, med gulvvarme i og klinker oven på. Der løber som det ses på billedet slanger til forbrug vand der hvor jeg skal støbe.
Jeg havde en plan om at ligge en gang kingspan eller lignende på inden jeg støber. Vil I skære ud i isoleringen så rørene kan løbe under, eller bare isolere hen til også smide nogle lega nødder ned omkring? 
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis