Hej.
Jeg skal til at støbe et nyt slidlag, med gulvvarme i og klinker oven på. Der løber som det ses på billedet slanger til forbrug vand der hvor jeg skal støbe.
Jeg havde en plan om at ligge en gang kingspan eller lignende på inden jeg støber. Vil I skære ud i isoleringen så rørene kan løbe under, eller bare isolere hen til også smide nogle lega nødder ned omkring?