Hej alle
Vores væghængte gæstetoilet lugter nærmest muggent eller jordslået - lidt som gammelt jord, der har stået med vand for længe. Det lugter sådan on and off, men plejer primært at være et problem, hvis vi ikke har brugt toilettet i længere tid. Det plejer at hjælpe lige at give det et skyld, så vandet skiftes.
Nu har det stået og lugtet i flere dage til trods for brug. Umiddelbart oplever vi at lugten kommer inde fra toiletcisternen.
Er 5 minutter fra at blive sindssyg! Vi har ikke samme problem på vores andet toilet.
Nogle ideer til hvad jeg gør eller hvad problemet skyldes?