Tagåseanker istedet for bjælkesko BEK 126 9000 23-08-2024 10:14 Hej,Er det forsvarligt at benytte sig af tagåseanker til at holde et spær, fremfor bjælkesko?Det er en let overdækning med 3 meters spænd på spærene.Såvidt jeg kan læse mig til, kan tagåseanker også optage horisontal belastning. 1 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Superdiy 2524 4200 23-08-2024 10:24 Det er fint, du kan også bare nøjes med lange skruer på skrå. Selvbygger med stort S.