Anneks fra teknisk skole

Hej med jer😊
Har besluttet mig for at kÞbe et isoleret anneks fra teknisk skole. Pt. StÄr den pÄ fliser.

Planen er at hente den hjem med en vognmand og kran.

Planen er at grav grĂŠstĂžrv af smide sand og ligge fliser i punkter og i vatter. Afstand fra underside af Anneks til jord bliver mellem 5 og 10 cm. 

Har i nogle ideer til, hvordan jeg kan lukke af i bunden som en slags sokkel?

10 svar
 FÞlg trÄden
Annonce
Annonce
Annonce
Med sĂ„danne fibercementplader eks. ​linK​​​

Vi prĂžver igen, i morgen --
Kan ikke helt gennemskue, hvordan jeg montere det efter annekt er klodset op pÄ fliserne?
Du skal ikke have fliser til at gĂ„ uden for anneks. SĂ„ graver du en lille rende, skuer pladerne pĂ„ anneks og dĂŠkker jorden til omkring pladen. 
Hvis anneks er lavet pÄ en ramme som sidder lidt lÊngere inde end pladevÊggen, sÄ er det perfekt at sÊtte plader fast inde pÄ rammen.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Det er sÄdan et anneks her, som jeg skal have til at stÄ i en have. SÄ jeg graver grÊstÞrv af. Klodser op pÄ fliser og Þnsker at dÊkke af for neden. Der er ingen ramme.
@ Rookie01            

Det ser sg€ fint ud, hvad mÄ man slippe for sÄdan et.

Mvh BMF                               

Annonce
Det er godt det ikke er arkitektskolen der har det til salgđŸ€Ł

Der er en ramme i bunden du kan skrue de eternitplader pÄ som jens linker til, ellers ville der ikke vÊre noget yderbeklÊdningen hang fast i.
Hvis beklĂŠdningen dĂŠkker helt for bundrammen, skruer du bare lĂŠgter nedenunder til at fastgĂžre pladerne i.

Selvbygger med stort S. 
Eller blot grave pladerne ned. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Superdiy skrev den 23-08-2024 16:45:42

Det er godt det ikke er arkitektskolen der har det til salgđŸ€Ł

Der er en ramme i bunden du kan skrue de eternitplader pÄ som jens linker til, ellers ville der ikke vÊre noget yderbeklÊdningen hang fast i.
Hvis beklĂŠdningen dĂŠkker helt for bundrammen, skruer du bare lĂŠgter nedenunder til at fastgĂžre pladerne i.

Nej, det er det ikke, men de kan bygge det hurtigere og pĂŠnere end migđŸ€Ł

BMF skrev den 23-08-2024 15:56:21

@ Rookie01            

Det ser sg€ fint ud, hvad mÄ man slippe for sÄdan et.

Mvh BMF                               

De vil have 30.000. Og det er kun materialepris. Isoleret hele vejen rundt. Kan det gĂžres billigere, sikkert. Men jeg kan ikke 😅

nu ved jeg ikke hvor meget det kan blÊse og storme i din have eller der hvor det skal stÄ ,men jeg ville sÊtte det pÄ et skruefundament ,eller nogle stolpesko i beton ,sÄ det ikke vÊlter eller vipper ,hvis der kommer orkan
 FÞlg trÄden
Vil du vĂŠre med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og fÄ fordele

Deltag i forummet, stil spÞrgsmÄl og svar andre

Favoritmarkér spÊndende indlÊg

FÊrre reklamer, nÄr du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis