Hej.
Skal i gang med og skifte Gavl på mit hus. Det er et 70 er pacel hus, med lav hældning.
Gavl beklædning er i dag beklædningsplader af 12 mm. Loftrummet er åben på bagsiden,
dvs. ingen isolering på Gavl, isolering ligger direkte ned på loftet.
Spær konstruktion er af gitterspær.
I dag sidder der ingen vindspærrer eller vindpap. Min spørgsmål er, kan jeg fjerne beklædningsplader,
og bygge op på ny af 25x125mm gavlbeklædning tryk.im/fer+not, uden vindspærrer eller vindpap ?
Eller er det et krav nu, at det skal være med vindspærrer eller vindpap.