Filt på gipsloft.

Hej.

Da vi har købt nyt køkken og både gulve,vægge og loft skal laves på ny, så er jeg nu nået til et lille bump jeg ikke tidligere har skulle håndtere. 

Der er gipsloft i stue og nu det samme i køkken. I stuen er der filt på og det samme gør jeg i køkkenet, men hvordan laver jeg en usynlig overgang fra køkken til stue, nu hvor filten er 10 år gammel i stuen, og der kommer helt frisk fil på i køkkenet. 

Ja det er ikke spartlet færdig, det er blot for at vise gips uden filt og gips med filt. 

På forhånd Tak. 

Mvh Thomas 
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der er nok ikke meget endet end at forsøge at lave overlap og derefter skærer igennem nyt og gammel filt, og så forsøge at fjerne den gamle filtstrimmel.
Det bliver nok ikke en helt usynligt overgang.
Har været der, men det kunne ikke lade sig gøre at løsne det gamle filt, løsning blev og lave et lille overlap med det nye filt ind på det gamle og spartle en tynd kant op imod dette, når loftmaling kommer på er overgangen usynlig.

/BOFH 

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger. 
Få 25% rabat med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også