Hej jeg har et wavin gulvvarme setup.
16 kredse uden display.
Pt. Er der kun 2 kredse tilsluttet, grundet renovering, jeg har 1 rumtermostat til hver kreds model tp-150 nw version 00044.
Fik det sat op i 2022. Og det har fungeret super godt, indtil for 3 måneder siden, der mistede "stuen" forbindelse til styring, samt ingen temperatur vises i display, kan godt dreje på hjul og indstille, men når den går i visning aktuel er der bare _ _/c.
Ingen lys i kreds 1, har forsøgt at reset termostat, og kanal. Og kanal 1 blinker rød "klar til tilmelding" ??
Sætter batterier i føler iht. Brugsanvisning, nu skulle Lrn vises.. men nej, næste step hold dreje knap inde i 5 sek så lock vises herefter skulle den vise Lrn men det kommer aldrig frem, forsøgt afstand til styring under tilmelding. 2m-3m-5m-1m- ligget på styring.. men intet hjælper
Er ved at blive bims af det . Har forsøgt nok 20-25 gange at få den til at tilmelde men uden held..
Første lampe uden for rækker blinker grøn ca 1 pr sek, udgang 2 lyser grøn ja eller rød hvis den er ved at give varme.. 1 udgang er der ingen lys I andet en rødt blink når jeg vælger den.
Da jeg valgte wavin ahc 9000 var det på baggrund af jeg fik afvide at det var bare the shit.. hold dig fra sentio for det er fyldt med fejl.. ahc9000 har aldrig fejl...
Hmm der vil jeg nok være så fræk og sige dette ikke er tilfældet...
Men er der en kyndig person der kunne sige.
hey fister, det fordi du mangler at åbne et vindue og stå på hænder mens du tilmelder.. eller what so ever.. og så det virker igen.
Mangler der information for at du kan hjælpe mig skriv endelig, så skal jeg nok lave en action film over styring mm.. eller sende diverse papire der fulgte med "The shit"
Har en Bette knægt på 2 år.. der spændere 90% af tiden på gulvet, så han er ofte iskold (han er nu ligeglad) men der vil jeg gerne til livs
På håbefuld forhånd tak
Vh Thomas