Vandskade Lonema 4 11-08-2024 08:43 Hvad sker der hvis man selv har lavet vvs arbejdet ( af uddannet), og efterfølgen får en skjult tør skade. Dækker forsikringen.Lonema Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv. 4 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Lonema Trådstarter 4 11-08-2024 13:29 Jeg har ingen papier på det, det hjælp fra familie Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
JohnLarsen 2855 3500 11-08-2024 14:03 Lonema skrev den 11-08-2024 13:29:25Jeg har ingen papier på det, det hjælp fra familieJeg tror det var et råd, ifald du af forsikringselskabet skulle blive spurgt. Du kan iøvrigt heller ikke huske firmanavnet, hvis du bliver spurgt om det. Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
ev elmand 30485 7480 11-08-2024 22:56 Hvis der er lavet noget groft uforsvarlig så kan forsikrings selskabet kræve regres. Det vil sige at de ikke betaler det hele. Om noget er groft uforsvarlig skal selskabet jo så bevise. Jeg har for mange mange år siden lavet noget styring til spån fyrings anlæg. Det havde vi ikke for meget forstand på. Første nat det skulle køre alene, gik der ild i det og en del af fabrikken brændte ned. Hvis de ( politi og forsikrings selskab) havde sat sig ordentlig ind i sagen mener jeg nu det skulle kaldes groft uforsvarlig. Men i politi rapport konkluderede de at det var en isklump som havde sat sig fast i føderør. da det nu var brændt var beviset naturligvis væk, så der var ikke problemer med forsikring. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)