I tidligere opslag søgte jeg hjem til lys i garagen.
Jeg har nogle armaturer med indbygget led strip i.
Efter det tidligere opslag blev løsningen at jeg ville udskifte de LED strip i nuværende armaturer da der er flere led dioder der er gået ud. Oprindeligt var forslaget at bruge de eksisterende omformere. Men de er ikke så meget vær og bliver derfor også udskiftet. Jeg har nu udskiftet det hele i den ene lampe der slet ikke virkede. Og det virker rigtig fint nu.
MEN måske en lidt skør ide. Tænker om jeg evt kan købe nogle dæmpbare LED strip og så sætte en omformer på hele systemet, evt 2. Der er 7 lamper i alt.
Og så sætte en app styring i hvor jeg kan dæmpe det. Hvis jeg evt kan lave 2 grupper så kan jeg styre det så evt kun noget lys tændes når jeg kommer med bilen og det hele tændes når jeg laver noget i værkstedet.
I dag sidder der en sensor som virker til alle lamper, strømmen går så fra sensoren og videre ind i første lampe og derfra oppe på loftet videre ud til de andre. Tænker derfor om jeg kan omforme strømmen til 24 volt i første lampe? Selvfølgelig med en driver der er stor nok til at drive alle de watt det måtte blive, men min bekymring er ift fast installations kabel og 24 volt? Må man det? Er det en ok løsning eller skal jeg droppe den og i stedet lave det i hver lampe?