arbejdslampe med klemme?

Hej. Jeg skal have malet undersiderne af en del tagpander som går ud over udhæng på driftbygningerne. Det er ret mørkt (om dagen), så det kan være svært at se om jeg har fået malet 100% over det hele. Jeg har halogenlamper på stativ (500 w) hvilket normal giver et godt lys, men kan man ikke få nogle arbejdslamper hvor man kan klemme lampen fast på f.eks. et stillads eller lignende? Har ikke umiddelbart kunne finde noget fornuftigt på nettet.
Hvad kan I anbefale?

Mvh Jcr1818
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har tidligere brugt en god pandelampe. Man skal lige vænne sig til den, men så bliver det en vane at tage den på, når der skal arbejdes, og lyset er altid der hvor man kikker hen  

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
PinkHenrik skrev den 07-08-2024 13:13:04

Jeg har tidligere brugt en god pandelampe. Man skal lige vænne sig til den, men så bliver det en vane at tage den på, når der skal arbejdes, og lyset er altid der hvor man kikker hen  

Jeg har ledt på nettet endnu engang og denne gang lykkedes det mig faktisk at finde præcis den jeg ønsker mig. Det bliver denne her: COAST CL40R Genopladelig LED arbejdslampe 3900 lumen

Mvh Jcr1818
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også