Fibernet og ledninger

Hej!
Jeg får installeret fibernet imorgen, og er lidt betænkningsfuld ifht. Hvorledes jeg kan genanvende lednings føring.
I nogle rum er der ethernet stikdåser/stik tilgængelige, kan jeg genanvende disse?
På den anden side af væggen fra hvor bredbåndet føres ind finder jeg dette gemt under en kasse. Hvad kigger jeg på her?

På loftet ses noget lignende.

Håber i kan hjælpe, eller pege i retning af et sted man kan få det pædagogisk forklaret :)

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Dine ethernet ledninger kan godt genbruges til at distribuere netværk i huset.
Dine billeder viser antenne kabel / installation til TV. Dette antenne kabel kan komme fra kabel TV eller egen antenne. Du kan ikke bruge disse kabler til at distribuere netværk i huset.  
Når du får fibernet er det jo kun indføringen fra "verden" til din router, og routeren, der skiftes. Alt andet er som i forgårs medmindre du har købt ekstraydelser.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Hensan skrev den 06-08-2024 23:48:58

Dine ethernet ledninger kan godt genbruges til at distribuere netværk i huset.
Dine billeder viser antenne kabel / installation til TV. Dette antenne kabel kan komme fra kabel TV eller egen antenne. Du kan ikke bruge disse kabler til at distribuere netværk i huset.  

Jo det kan man godt med eksempelvis MoCa adaptere. Aghængig hvad men ønsker kan dette være rigeligt med ydelse

Love er minimumsiveauet - men der regnes altid med en mindre mængde af folk har svært ved regler.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis