Følgende er nok lidt en underlig forespørgsel 😅
Jeg har lejet en parkeringsplads. Pladsen er dog lidt træls at parkere på (da måden andre biler holder i en vinkel gør det svært).
Men min bil kan parkere af sig selv hvis der er optegnede striber. Har selv afprøvet det for nyligt hvor jeg tegnede striber op med kridt som et eksperiment, men det forsvinder jo når det regner.
Har derfor tænkt på andre måder jeg kan optegne stregerne. Min udlejer er meget venlig og fleksibel så længe løsningen jeg bruger kan fjernes nemt igen.
Har kigget på vejstriber osv, men de er jo ret permanente. Har også undersøgt om man kan få kridt der holder i regnen, men det virker også svært, og så er det måske også mere permanent?
Mit nyeste "påfund" er at købe dette kantbånd og bruge det som striben på jorden:
https://www.silvan.dk/abs-kantbaand-matt-white?id=3500-9847036&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwh7K1BhCZARIsAKOrVqGbOrJPIofcLsbxXtroHdwLAJhh9ob2B4VJ1aBXKcaznsR08ruE4LEaAv-DEALw_wcBDerefter vil jeg så lægge noget tungt i hver ende så det ikke blæser væk (dog er der kun meget mild blæst da det er i en lukket gårdsplads).
Her har jeg tænkt på brosten, men det er jo ikke super fedt for mine medparkerende at køre over med bilen. Har også tænkt på fliser, men er i tvivl om f.eks mosaikfliser er tunge nok, og dem kan man vidst ikke bestille enkeltvist.
Er der nogen med langt mere gør-det-selv erfaring der evt vil være med på at brainstorme på min skøre ide? 🤣