Plastik bøjning til vaskemaskine afløbsslange?

Har netop køøbt en vaskemaskine.
Der er ikke sådan en bøjning med til afløbsslangen som skal bruges til at sikre slangen ikke hopper op ad afløbsrøret når der pumpes vand ud. Bør en sådan ikke medfølge?

Kan man købe den separat nogen steder ? Hvad hedder den mon?

Kan ikke få kontakt med leverandøren.

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg mener ikke det bør mangle, har ikke selv været ude for det. Hvad er det for en forhandler(siden du ikke kan komme i kontakt med vedkommende)?
Når man får leveret maskinen står der i regelen på faktura, følgeseddel eller i manualen hvad der følger med.
Hvis man køber outletvarer risikerer man at sådanne ting mangler. Selv om prisen er nedsat fordi varen er let brugt bør der ikke mangle noget.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Det hedder afløbsslange bøjle,  afløbsslange ophæng eller afløbsslange holder - til vaskemaskinen.
Min tidligere topbetjente vaskemaskine var blevet leveret uden bøjlen og chaufføren har taget min deffekte vaskemaskine med bøjlen, retur... 
Det er ikke outlet eller demo eller andet. Det er skam en alm vare. 
DLG skrev den 29-07-2024 01:46:51

Det hedder afløbsslange bøjle,  afløbsslange ophæng eller afløbsslange holder - til vaskemaskinen.
Min tidligere topbetjente vaskemaskine var blevet leveret uden bøjlen og chaufføren har taget min deffekte vaskemaskine med bøjlen, retur... 

Fint jeg prøver at lede efter det.
Hvad gør du nu din maskine er leveret uden?
Hvilket mærke er din maskine?
Er det mon en ny trend at levere maskiner uden denne del? Virker fjollet. Den kan næppe koste mange kr at lave sådan et stykke plast. 
LennartBertelsen skrev den 29-07-2024 08:57:35

Er det mon en ny trend at levere maskiner uden denne del? Virker fjollet. Den kan næppe koste mange kr at lave sådan et stykke plast. 

De fleste har jo en, hvis de husker ikke at smide den ud sammen med den gl. maskine.Så sparer alle lidt penge. De der ikke har skal så bare huske at købe. Og sælgere kunne passende gøre opmærksom på om den følger med eller ej.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Annonce
Hvad gør du nu din maskine er leveret uden?
Hvilket mærke er din maskine?

Min vaskemaskine har været en topbetjent Wirlpool,  men de sidste 2 år har jeg haft en frontbetjent uden brug for bøjlen. 

Jeg har faktisk ryddet op og har smidt den bøjle ud, for 2 uger siden  

De har den samme model f.eks i Elgiganten og Avxperten for 49kr. men jeg har også set dem for 39kr i butikker som jeg ikke kender. 

https://www.hvidevaredele.dk/shop/boejle-ophaeng-af-9953p.html
Det kører ganske fint uden, når det går i et afløbsrør. Jeg har lagt mange af dem til side hos kunder. Jeg mener kun de har relevans hvis slangen skal hænge over en kant på en vask. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis