Har du ikke udlagt fugtspærre/plastik under din nystøbte beton?? Har du lavet opbygning af fald så vand bliver ledt væk når bilen står og tør op?
Der har været problem med opstigende grundvand/overfladevand, jeg bor i bunden af en bakke.
Der er lagt dræn, både et omfangsdræn og et dræn under det nystøbte gulv. Gulvet er støbt på den rette folie.
Det kommer ikke nogle fugtige, frosne biler ind i mit værksted, ved ikke hvor du har den ide fra?
En veteranbil til vinter opbevaring er nok det. Derfor heller ikke den store belastning med hjulvrid eller ligende.
Hvilken løsning har du lavet ved port for at undgå fugt når den er åben? Hvis betonen her kan blive opfugtet vil dit epoxy slippe relativt hurtigt.
Der er et 5m dybt udhæng, en carport, ud over den port jeg laver.
Men måske jeg pga. af ovenstående grundvands problem, skulle gå med en diffus åben maling istedet, selvom jeg har drænet og lagt folie.
Jeg har dog fundet et alternativ til dem:
https://www.biltema.dk/byggeri/flisebelagning/flydespartel/afretningsmasse-allround-20-kg-2000046386
Jeg overvejer at gå med den og så lave et lidt tykkere lag da den er billig.
Man får hvad man betaler for, billig betyder ikke bedre, styrken i denne er ikke bedre end den første.
Ja den har samme styrke, men kan bruges udenfor, modsat skalflex gulvspartel extra.
Og billiger betyder nødvendigvis heller ikke dårligere.