Led Armatur garage

I vores garage har vi sådan 7 LED armaturer hvor den ene ikke længere virker og nogle begynder at få mørke pletter i sig. De er sat op af tidligere ejer og har ikke kunnet lykkedes mig at opspore de samme nogen steder.

Så er nået til den konklusion at jeg vil have dem udskiftet men kan ikke finde nogle velegnede så håbede på lidt hjælp herinde fra.
Som krav er at ledningen skal komme ind i bunden af armaturet, der skal være plads til ca. 25 cm ledning i armaturet. Det skal være 4000 kelvin eller derover, og skal kunne holde til mange tænd sluk da lyset tændes med sensor og dermed tændes ofte.
Nogen der har gode forslag til et egnet armatur?

Vh Brian 
I vores garage har vi sådan 7 LED armaturer hvor... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kan se at der kan tilvælges en 5 cm. høj monteringsramme, så den kan du tilvælge, så der er plads til kabler. Men jeg forstår ikke dit argument mod armaturer, hvor man kan se rørene. Det kan du sikkert også på de nuværende. Har du gjort dig den ulejlighed at se det anbefalede armatur i virkeligheden. Mir valg ville være armaturet fra HN, hvis prisen var en faktor. Ellers ville det armatur, du viser, være mit valg.

fase
S. Fabrin skrev den 28-07-2024 14:59:08

Jeg kan se at der kan tilvælges en 5 cm. høj monteringsramme, så den kan du tilvælge, så der er plads til kabler. Men jeg forstår ikke dit argument mod armaturer, hvor man kan se rørene. Det kan du sikkert også på de nuværende. Har du gjort dig den ulejlighed at se det anbefalede armatur i virkeligheden. Mir valg ville være armaturet fra HN, hvis prisen var en faktor. Ellers ville det armatur, du viser, være mit valg.

Man kan ikke se lyskilden i det jeg har nu igennem da det er mat glas. Har været i Harald Nyborg i dag hvor jeg lige tog et kig på dem, og de var slet ikke det jeg ville have. MEN jeg har måske fundet en anden ide. Kom til at tænke på om jeg kan skifte led i dem jeg har nu? 

https://www.ledproff.dk/24v-ledstrips/12484-ledlife-12w-m-led-strip-ra97-10m-24v-ip20-120-led-pr-meter.html
Kan se den kan klippes for hver 5 cm. Så det ville jo være optimalt, men kan jeg så lodde ledning på selv?

https://www.ledproff.dk/24v-stromforsyninger/12358-snappy-60w-stromforsyning-24v-dc-25a-ip20-indendors-5740031801256.html?gad_source=1&gbraid=0AAAAAo5SzqGZY7ql5iAChecMl3Gc0SDNU&gclid=EAIaIQobChMIlIv8rqLKhwMVUqSDBx3c0w2tEAQYAiABEgKVx_D_BwE
Og så denne LED driver, den burde jo være stor nok til at der bare skal 1 ind i hvert armatur.
Prøv med de viste LED strips. Jeg tror den nuværende strømforsyning virker, så du ikke behøver købe en ny.

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis