Kommentarer til projekt: Rydde til en udeplads

Her samles kommentarer til projektet: Rydde til en udeplads

Kommentarer vises både her og på projektet.

PWittenburg
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Først så har du valgt “Projekt”. Du skulle have valgt at oprette “en tråd”.
Projekter er beregnet til “at prale” af et projekt som man har gennemført.

Ellers velkommen på LDS
Den smule ukrudt 16 m2 er da ikke mere end det kunne trækkes op håndkraft. Husk at tage nogle ordentlige handsker på.
Du kunne også dække det hele af med sort plast. Så kvæles det hele efter nogle måneder. Måske en ide til i gør klar til vinter.

Søren O
Velkommen på LDS,
og enig med Søren om at dække med plast. Bl.a. fordi i måske ikke kommer forbi hver  weekend og følger op.

PS! Hvad er grunden til at du vha. link i profilen promoveren egen virksomhed der jo intet har med temaet at gøre?

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Hej John, tak for det. Jeg satte min hjemmeside ind fordi der var mulighed for det. Er det kun hjemmesider ifb med projekter? Så fjerner jeg den bare. 

PWittenburg
Hej Søren, tak for svaret og velkomsten! Jeg beklager fejlen med at oprette mit spørgsmål under "Projekt" i stedet for "en tråd". Det var en misforståelse fra min side.

Angående ukrudtet, tak for rådene! Jeg overvejer at trække det op med håndkraft, som du foreslår, og vil helt sikkert bruge nogle gode handsker for at beskytte hænderne. Ideen med sort plast lyder også interessant, især hvis det kan hjælpe med at kvæle ukrudtet over en længere periode. Jeg vil tage det med i overvejelserne, især når vi nærmer os vinter.

Tak igen for hjælpen og de gode tips!

PWittenburg
Peter Wittenburg skrev den 27-07-2024 08:50:13

Hej John, tak for det. Jeg satte min hjemmeside ind fordi der var mulighed for det. Er det kun hjemmesider ifb med projekter? Så fjerner jeg den bare. 

Hej igen,

ang. links kan det være jeg er oversensitiv. Tænkte blot at på at det er en gratis hjælpeside, og noget i ordensreglerne om reklame.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis