Rust på bundplade af pladevibrator Dumpappen 69 24-07-2024 11:47 Har en ny pladevibrator, kørt 40 timer. Bundpladen er begyndt at ruste, så sandet samler sig i den ru overflade så der kommer riller når der komprimeres. Hvordan får jeg rusten fjernet og hvad skal den males med så det ikke sker igen. 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
je_ns 12969 24-07-2024 11:56 Normalt slides rusten det hurtigt af, men ellers så slib rusten af, så kan du jo smøre pladen med en olieklud, når du stiller den væk igen.Jeg har selv en pladevibrator, og aldrig oplevet det som et problem, men den står også indendørs. Vi prøver igen, i morgen --
Dumpappen Trådstarter 69 24-07-2024 12:06 Tak JensDet vil jeg gøre. Kan nemlig ikke se at se slib og mal er løsningen, for malingen vil forsvinde hurtigt igen. Jeg holder den ved lige med at smøre den i olie så. Min søn sagde, bliv ved med at komprimere indtil der ikke er flere riller. Men der kom bare flere og flere. Nu skal der slibes rust.
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her