Jeg har virkelig brug for jeres hjælp!
Mit afløb i køkkenhåndvasken er "stoppet", men er som det eneste afløb stoppet. Det er dog ikke HELT stoppet, men det går MEGET langsomt. Fylder jeg hele håndvasken, så er vandet nok væk efter 2-3 timer. Håndvask, toilet og bruser på badeværelse fungerer perfekt (hvor mødes alle afløbene i øvrigt?).
Jeg har tjekket vandlåsen, som var helt ren. Og når jeg tænder for vandet, løber det lige gennem, så ingen udfordringer mellem håndvask og vandlås. Har haft en halv meter lang "afløbsfjedder" oppe i afløbet, men ingen problemer. Har også forsøgt med en "svupper" uden held. Samt vel 10-15 liter afløbsrens over en uges tid.
Hvor kan sådan en stoppelse sidde? Vandet siver meget langsomt ud, men når vasken er helt tom, og har stået natten over, så bliver det alligevel stoppet stort set med det samme, når jeg tænder for vandet. Så selve stoppelsen kan jo ikke sidde langt væk fra afløbet under håndvasken?
Hvem skal jeg have fat i? En VVS'er eller slamsluger/kloakmester? Eller kan jeg gøre noget selv (vil jeg jo gerne, så jeg kan lære)?
Mvh. Morten
Webudvikler af
Feedball.dk som ønsker at lære "gør-det-selv" faget langsomt og ydmygt