Vildmarksbad

Hej 2 maj købte jeg et vildmarksbad hos jer. Det var virkelig godt i starten og det virket fint. Men så fandt vi ud ad at underlagt havde sunket efter en 4 dags tid. Vi fik det lavet men vi rykker det ca 5m længer ind. Men så efter det har det overhovedet i kunne holde vand inden i bunden. Så nu kan vi ikke bruge det da. Har I måske en idé om hvad der kan være sket. Og hvad vi kan gører ved det. Det er sku rigtig mange penge på nået vi ikke kan bruge. Jeg havde virkelig glædet mig til at skulle bruge i min ferie men nej. Øv
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
???
Lyder som en mail til forhandleren.

Det er det også men de har aldrig svaret så derfor prøver jeg her
Det er totalt umuligt for os at svare på uden som absolut minimum at vide hvad det er for et vildmarksbad.

Hvis det er i træ, og det ikke ser ud som om i har flyttet bunden, så prøv at fylde det med vand hver dag så træet får lov at udvide sig.

Jeg kan i øvrigt godt forstå forhandleren ikke har svaret dig, da det er meget svært at få hoved og hale i den smøre.

Selvbygger med stort S. 
Når du skriver til forhandleren, er det en god ide at oplyse ordrenr./fakturanr., så forhandleren kan slå det op i deres system, så forhandleren kan se, om de faktisk har solgt det omtalte til jer, og hvad de har solgt.
Har arbejdet i en koncern, hvor der af og til, kom klager som var konkurrenternes produkter.
Også god ide at læse korrektur på den tekst/ e-mail man har skrevet, før den afsendes. :-)  
Tænker det er købt på en web-shop, og du selv har monteret det?

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
En af forudsætningerne for garanti på vildmarksbadet kunne meget let være stabilt underlag.

Søren O
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis