malerudstyr men hvilken model?

Jeg har investeret i 2 Wagner sprøjtemodeller. En model CONTROL 150M og en lille håndmodel 150W.
KØB ALDRIG DISSE MODELLER!! 
De fungerer kun optimalt i annoncevideoerne! I praksis virker de kun lejlighedsvis. Alt for meget spildtid pga. diverse problemer mellem sprøjtningerne i løbet af en arbejdsdag. Selv med 10% fortynding af træbeskyttelsesprodukter er der problemer! Jeg har travlt med at finde et andet mærke, som jeg kan stole på!!
Men inden jeg går ud og investere flere tusinde kroner IGEN, vil jeg sikre mig 100%, så derfor mit spørgsmål til jer: Hvad er jeres personlige erfaringer med disse type maskiner? Kan man overhovedet få noget der virker, uden at skulle ud og lave større investeringer i pro-maskiner?

Mvh Jcr1818
Jeg har investeret i 2 Wagner sprøjtemodeller. En... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
jcr1818 skrev den 22-07-2024 17:45:28

je_ns skrev den 22-07-2024 10:39:03

Ja det var også sådan en jeg havde i tankerne, har ikke selv prøvet den, men der er en del youtube film med den, som ser lovende ud.
Der er også en model der er 500 kr billigere ved ikke hvad forskellen er, link til amazone tyskland hvor begge typer er med Link

Den kommer i morgen så jeg er lidt spændt på at få den afprøvet. Jeg skal nok give en tilbagemelding.

Det bliver spændende at høre  

Vi prøver igen, i morgen --
jcr1818 skrev den 22-07-2024 17:45:28

je_ns skrev den 22-07-2024 10:39:03

Ja det var også sådan en jeg havde i tankerne, har ikke selv prøvet den, men der er en del youtube film med den, som ser lovende ud.
Der er også en model der er 500 kr billigere ved ikke hvad forskellen er, link til amazone tyskland hvor begge typer er med Link

Den kommer i morgen så jeg er lidt spændt på at få den afprøvet. Jeg skal nok give en tilbagemelding.

Jeg har nu afprøvet modellen i nogle uger og med en blandet følelse. De 3000 kr er måske godt nok givet ud, men til maling hvor man skal rundt om hjørner - op under tagudhæng osv, ja så har jeg faktisk valgt at bruge min lille wagner 150W i stedet for.

Graco modellen kræver en del rengøring og der har været en del udfordringer med at få malingen fortyndet godt nok til at den kunne arbejde nogenlunde.
Jeg vil mene at den er god til store og brede overflader hvor der kan males en hel del som kompensation for rengøringstiden.

Mvh Jcr1818
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også