Manglende BAK-lys på trailer !

Jeg har lige købt en brugt trailer, som er grundigt restaureret med nye dele - herunder lyskabel, stik og lygter, MEN ...

Der er IKKE lavet noget BAK-lys og hvad værre er, så er strømførende dimser TIL BAK-lyset fjernet !

Der mangler "dims" i tilslutningsstik/-bøsning på den HØJRE baglygte - se billede !
Der mangler også strøm"bladet" til selve bunden af pæren INDE i lygten og "modtageren" til benet i selve stikket til baglygten - se billede !

HVOR får jeg fat i sådan nogle stumper ?

Mvh
KSor, Århus V
Jeg har lige købt en brugt trailer, som er... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Så er det nok lettere at skifte hele sættet inkl. kabler hele vejen. F.eks. ​Link ​​​

Elektronikteknikeren
Bare skifte NYE lygter med andre nye lygter ... tænker du ikke overhovedet i MILJØ ... ja, eller for den sags skyld i PENGE ​?

Se på vejret i dag - en kold øl, i skygge uden carportens tag, rette værktøjet på rullebordet ved siden af ... og så er det bare i gang med arbejdet  

Mvh
KSor, Århus V
Held og lykke med at finde dele du mangler til de gamle lygter. Du kan starte med at finde ud hvilket fabrikat, dine lygter er.

Det er kun et spørgsmål om hvor meget tid du vil bruge på det, inden du accepterer det som det er eller køber ny lygter.
KSOR skrev den 21-07-2024 10:20:49

Bare skifte NYE lygter med andre nye lygter ... tænker du ikke overhovedet i MILJØ ... ja, eller for den sags skyld i PENGE ?

Se på vejret i dag - en kold øl, i skygge uden carportens tag, rette værktøjet på rullebordet ved siden af ... og så er det bare i gang med arbejdet  

Miljø og penge, jo jeg tænker🤓 Sælg på DBA eller lignende

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
JohnLarsen skrev den 21-07-2024 17:09:43

KSOR skrev den 21-07-2024 10:20:49

Bare skifte NYE lygter med andre nye lygter ... tænker du ikke overhovedet i MILJØ ... ja, eller for den sags skyld i PENGE ?

Miljø og penge, jo jeg tænker🤓 Sælg på DBA eller lignende

Det er baklys, det drejer sig om. 😁😁

fase
Letteste løsning  !!!!!
Monter en separat baklygte - måske endda en LED lygte  !!!

"AUTOELEKTRIKEREN"
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis