Hulmønster til garageport

Hejsa alle…
Jeg er ved at skal lukke min garage…
Jeg skal ha monteret en port på ca 5M… +\-

Jeg har stadig mulighed for at ændre lidt i porthullet, i mureværket…

Er det er bestemt hul mål jeg skal gå efter, ift port, eller er det totalt ligemeget, da porten bare bliver skåret til..

Jeg syntes nemlig jeg kun kan finde firmaer der har Max 5M porte?

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der laves porte til fly hangarer også, så det er kun spørgsmål om hvor du søger. Men 5 m det er sikkert i industri port segmentet.
Men det er korrekt at porte laves til den enkelte opgave. Snakker vi om led hejse porte, så monteres de med skinner på indersiden af muren, så bredden skal ikke passe på mm.  
Det er mere lofts højde som kan blive et problem. Portens led skal jo have plads til at vende, og hele porten skal hænge under loftet på en måde så du kan gå under den. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Her reklamere de med porte på op til 6 meter i bredden LinK
Så mon ikke andre også kan klar det, men det vil da være en god ide, at kontakte det portfirma, hvor du vil købe, så du får lavet "hullet" rigtigt..

Vi prøver igen, i morgen --
Jeg synes du skal starte med at finde ud af hvilken port du vil have og så lave et passende hul. Det er fjollet hvis du laver et hul 5,10 meter og så finder ud af du gerne vil have en port, der kun fås til 5 meter. Så stort er der næppe noget der hedder standard størrelse, for det er normalt det billigste.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis