Rabat på skamowall el. Multipor?

Jeg har ca 25 kvm væg der skal beklædes med isoleringsplader. Har kigget hhv 60mm multipor og 50mm skamowall komplette løsninger med net og mørtel. Er der nogen der har erfaringer med om det er produkter der kan indhentes tilbud på. Jeg har prøvet dk-indeklimas beregninger. Det bliver 14-16k. Synes dælme de tager sig godt betalt. Til sammenligning har jeg isoleret ca 30kvm udefra med rockwool/baumit system til 7k.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
nok ikke nemt at få ret meget til så lille et hobbyprosjekt 
Vise ord fra ldses store byggeentreprenør ;)
Der er noget rigtig i det Bredkær skriver. 
Jeg har dog den erfaring at man stort set altid kan få noget rabat i de almindelige  tømmerhandler / butikker. Mange steder kan det være 20% blot ved at spørge. Min søn arbejder på lageret i en Stark tømmerhandel. Der har selv truck manden tilladelse til at handle hvis folk spørger, eller som han siger " bare de blinker lidt med øjnene" så må vi stikke en rabat ud. 
Du skal ikke spørge ved kassen når du har læsset det på, men på forhånd gå på kontoret og spørge til f.eks. gode råd, og pris. 
Så er det så om udgangs pris er så meget højere så de 20 % alligevel rammer billig butikkernes normale pris. 
På nettet er det ikke nemt at bestille og så opnå rabat. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
ev elmand skrev den 13-07-2024 08:21:57

Der er noget rigtig i det Bredkær skriver.
Jeg har dog den erfaring at man stort set altid kan få noget rabat i de almindelige  tømmerhandler / butikker. Mange steder kan det være 20% blot ved at spørge. Min søn arbejder på lageret i en Stark tømmerhandel. Der har selv truck manden tilladelse til at handle hvis folk spørger, eller som han siger " bare de blinker lidt med øjnene" så må vi stikke en rabat ud.
Du skal ikke spørge ved kassen når du har læsset det på, men på forhånd gå på kontoret og spørge til f.eks. gode råd, og pris.
Så er det så om udgangs pris er så meget højere så de 20 % alligevel rammer billig butikkernes normale pris.
På nettet er det ikke nemt at bestille og så opnå rabat. 

Nu er det jo også nemt for Stark og stikke en rabat på 20% ud til folk, da de i forvejen er 20-30% dyrere på deres “listepriser” end andre byggemarkeder! Man for den mistanke at de ikke gider private 😊

Generelt giver pricerunner den laveste slutpris.
Jeg skrev.
Ja man skal tjekke priser forskellige steder, ​

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis