Maling af gammelt udendørs træværk

Hej 😊
Hvilken maling bør jeg vælge?
Jeg vil gerne male udendørs-træværket på min udestue. Har indsat 3 fotos.
Maling må gerne være i den billige ende, da jeg bor til leje; og udlejer har sagt, at han intet vil ofre på projektet.
Jeg ved, at jeg er nødt til at skrabe gammel maling af og derefter rengøre, inden malerarbejdet. 
Derudover ved jeg intet (har ikke prøvet det før) 🙈
Nogen som kan give nogle gode råd?
Pft 😊

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Velkommen på siden  
Ja skrab det løse af.. (dog synes jeg ikke udlejer fortjener, du vedligeholder hans vinduer)

Synes denne her coolingpaint er rigtig god, har brugt både den og gori, kan ikke se forskel på kvaliteten her 3 år senere.
LinK​​​

Vi prøver igen, i morgen --
Hej og tak 😊
Nej, det har du ret i - men har nu boet her i 6 år og synes jeg trænger til noget pænt at kigge på 😁

Mange tak for svar - det vil jeg tage ned og kigge på 👌
Ja skrab det løse af.. (dog synes jeg ikke udlejer fortjener, du vedligeholder hans vinduer)
Enig med @ je_ns  

nu ved jeg ikke om projektet er overstået, men skrab det løse af, brug evt.sandpapir eller en excentersliber men pas på ruderne!
Jeg har til gengæld god erfaring med Gori 608 til trævinduerne på mit hus.
Link:

God fornøjelse med projektet  
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på træbeskyttelse med dækkeevne-garanti med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også